Известие

Collapse
No announcement yet.

1.4TS Чип

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
    С кой мотор си, какво счупи по него и на колко ниско налягане. Сега на каква степен си? Иначе ще го разреждам като го счупя и направо строк на 1.6 мисля. Още налягане няма да искам, 1.0бар ще ми е достатъчно, наясно съм че не трябва да прекалявам. Все пак идеята е да не ме изпреварват жигулите и като цяло колата да живне малко от малко. Нямам състезателни цели с точно с тази кола. По въпроса с маслото - връщам го в картера.
    AR67202 е двигателя.. Или иначе казано добре познатия верижен туин спарк (2.0 8v).... Гръмна гарнитура, проби на 3-4 места... След това сложих уш усилена... Изкара около 100км и пак я скапа.. Налягане под 1 бар...
    Накрая се разреди като степента в момента е малко под 8-1. Някои по-нагоре беше казал че е голяма турбината която си приготвил, възможно е да имаш прекалено голям лаг с нея!
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #32
      По спомени, ако е същата Мицу ТД04 я дават до към 300к.с.
      Саабчето ми беше сток с оригинална такава и надуваше точно на 1 бар, а там кубатурата е 2.3 и излизат 230к.с. И аз мисля, че ще имаш много голям лаг, но щом си решил... Моят съвет е да се поогледаш за някое гаретче Т17 или Т25 мисля, че бяха със същото захващане като ТД04 и няма да ти трябват фланци, ако си направил вече колектора. За справка само от 2000сс с компресия 9,1 на 1 бар налягане с Т25 се вадят 200к.с. при 5500rpm на мотора (Сааб 9-3 двг-B204R).
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #33
        Погледни тунинг подфорума, имаше колега руснак, ако не се лъжа доработваше фиатски 1.68в с турбина тд04, помня говореше за диапазон 5000-8500об/мин с такава турбина.

        Comment


        • #34
          Ще видиме като я събера колата, все пак аз ще я настройвам и мисля да се справя с предполагаемия лаг, с оглед че досега я въртях на 7500 и + това е с къса кутия. Кулера е качен вече, утре чакам турбопътищата и блоу офф клапана и лека полека ще трябва да ги редя. Дюзите са качени вече, бензиновата помпа засега остава стоковата. Нея ще я уточня по-време на настройките. Трябва да помисля и за генерацията. Засега клоня към Ф63 х 1.5 с резонатор и задно. Гарнитурата на главата някой знае ли дали е метална?

          Comment


          • #35
            Успех за напред!
            Гарнитурата е стандартна, ако става въпрос за тази, която лежи на блока.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #36
              Благодаря Колега, лека полека се понареждат нещата.
              Днес ми дойдоха пътищата и успях да ги пооформя. Мисля че се получиха прилично. Остава ми монтаж на блоуофа и да напазарувам колената, тръбата и гърнетата за генерацията. Ако не мине черна котка път се надявам да запаля другия месец. Имам и снимки от днес на колата как се развива, бих ги споделил с вас, но незнам как да ги кача или инсъртна.

              Comment


              • #37
                Като натиснеш "Отговор" малко по-надолу в полето "Additional Options" има бутон "Manage Attachments" - от там
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #38
                  Благодаря колега. Ето една снимчица от вчера момчета. Днес успях да монтирам буустметъра и блоу оф клапана. Стана супер. Напазарувах вече окончателно всичко по генерациата като реших да е на Ф63х1.5 с резонатор и задно спортно. Мисля да я захващам идната седмица.
                  Attached Files
                  Last edited by Turbo_A3; d.m.y г., 18:42.

                  Comment


                  • #39
                    Също така се наложи да махна стоковата перка на радиатора, понеже не се събираше турбината въпреки късичкия колектор, като направих 2 планки с които закрепих перка от рено еспейс 2.2 бензин и съответно остава да се превърже само електрически.

                    Comment


                    • #40
                      Евалата за ентусиазма колега! Дано всичко да е безпроблемно. Пусни едно клипче като я запалиш
                      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                      Fiat Brava JTD

                      Comment


                      • #41
                        Генерацията е готова и стана супер. Финално остана с средно гърне и задно спортно като всичко е на Ф63х1.5. Турбо пътищата и блоу офф-а са готови окончателно. Днес успях да запаля, като звука е доста плътен, не е натрапчив и колата като цяло е учудващо тиха предполагам заради турбото. Оттук нататък ми остават настройки като не смятам да я изтаванвам. Ето и малко снимки от днес.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Супер чакам клип да и се порадваме че и аз имам подобни планове
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • #43
                            Браво, чакаме клип
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #44
                              Вчера настроих Алфонсо на 1.0бар. Колата няма нищо общо с преди и ми харесва за парите вложени в нея как върви. Имам клип момчета 0-160 но засега ще изчакам с качването му, понеже ми предстои старт с един голф който вече 3 пъти ме препарира, докато карах атмосферен. След старта ще кача клипа от съображения да не върне задна момчето, с което ще даваме газ, ако разбере че не сме атмосферни вече.

                              Comment


                              • #45
                                Какъв е Голфа?
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X